بازسازی ساختمان قدیمی

ساخت وبلاگ

بازسازی ساختمان تغییری است که می تواند ارزش ریالی خانه را بالا ببرد، کیفیت زندگی روزمره ساکنان آن را بهبود ببخشد و در بسیاری از موارد فضای کاربردی خانه را بهبودبخشد و افزایش دهد. سالانه تعداد زیادی از خانواده ها اقدام به بازسازی فضای محل سکونت خود می کنند. شاید یکی از رایج ترین بازسازی ها، بازسازی و طراحی دوباره آشپزخانه ها مثل بازکردن آنها یا تغییر کاشی و کابینت باشد. البته توجه داشته باشید که در بازسازی ساختمانگاهی فقط نوسازی بخش هایی از خانه و بدون اتفاق افتادن تغییرات مهم انجام می شود. کارهای جزیی تر هم در پروژه های بازسازی منزل به چشم می خورند:

کاغذ دیواری
کاشی و سرامیک کف 
گچکاری
پارکت
کناف
سقف کاذب

قیمت بازسازی خانه بر اساس مترمربع

قیمت بازسازی خانه بر اساس مترمربع به با گستره بزرگی روبرو است. چرا که میزان تغییرات و مواد و متریال به کاررفته و کیفیت و سطح کار در این مورد بسیار موثر است. گاهی تغییرات آنقدر زیاد است که متخصصین حرفه های مختلف مثل بنا و نجار و الکنریکی و تاسیساتی و نقاش به کار گرفته می شوند. طبیعتا محله و اینکه در کدامیک از مناطق تهران باشید در قیمت گذاری پیمانکاران و متخصصین تاثیرگذار است.

 

بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه از رایج ترین محل هایی است که در پروژ ه های خانگی بازسازی می شوند. برداشتن دیوار آشپزخانه های قدیمی تر و تبدیل فضای بسته به فضای باز پیشخوان دار، تعویض کاشی و سرامیک و سینک و شیرآلات ظرفشویی و همچنین طراحی و ساخت کابینت از جمله ها خدماتی است که در بازسازی آشپزخانه انجام می شود.

 

بازسازی سرویس بهداشتی

گاهی هزینه های تعمیرات مواردی مثل رفع نم و رطوبت یا ترکیدگی و نصب لوله، با سرشکن شدن روی موارد کلی تری مثل نصب کاشی و سرامیک باعث می شود بسیاری از مشتریان تصمیم به تغییرات بزرگتری بگیرند. تعویض لوازم بهداشتی، شیرآلات، کاشی و سرامیک و یا بازسازی قیرگونی و عایق رطوبتی از جمله این موارد هستند.

 

بازسازی کلی ساختمان

به دو مورد بالا می توان سایر فضاهای خانه را هم اضافه کرد و بازسازی را بصورت کامل انجام داد. در این صورت معمولا نیاز به نقاشی ساختمان و تغییر نوع کفپوش و نصب آن هم وجوددارد. در ضمن برداشتن و جابجاکردن دیوارهای حایل و نه حامل چون معمولا منجر به تغییرات مثبت در فضای خانه می شوند بسیار پرطرفدار هستند.

 

مطلب پیشنهادی: بازسازی ساختمان خانه ای قدیمی و تبدیل به رستوران منحصر بفرد

 

فصل های کاری

برخی از کارهای مرتبط با بازسازی ساختمان و بنایی در فصول مختلف انجام شده و فصل خاص بر قیمت آن اثرمی گذارد. یکی از این موارد عایق بندی و قیرگونی است که به عنوان مثال در فصل های بارش به دلیل مشغله بیشتر متخصصان ممکن است پیداکردن یک متخصص کاربلد به زمان بیشتری نیاز داشته باشد و هزینه بیشتری هم نسبت به فصل دیگری مثل تابستان طلب کند. نقاشی ساختمان هم که در این دسته بندی قرارمی گیرد در روزهای پایانی سال گران تر و شاید با زحمت بیشتر انجام شود.

 

نیروهای مورد نیاز

گاهی پیمانکار هزینه ی نیروهای کار را بصورت روزمزد در قیمت گذاری اعمال کرده و به همراه سایر موارد مورد نیاز بصورت تفکیک شده قیمت گذاری می کند. مدل دیگر که در اغلب موارد به صرفه تر است قیمت گذاری بصورت کلی و پروژه ای است.
این خدمت توسط متخصصین دکوراسیون داخلی و بنایی ارائه می شود.

بازسازی ساختمان قدیمی...
ما را در سایت بازسازی ساختمان قدیمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : م.ن bazsazi-sakhteman بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:24